wtorek, 19 marca 2013

Rozdział 18


*oczami Mery*

”O matko! Jak ja nie cierpie tej… Jak ona? Julka? Chyba tak! Nie cierpie tej Julki. Czym ona sobie zasłużyła na takie szczęście. To ja powinnam z nim być!”
- Fajnie że Julka i Harry są razem. Pasują do siebie. – Niall chyba też nie był tym za bardzo zadowolony.
- Racja. – mruknęłam na odczep.
- Kochają się jak mało kto…
”Ja pierdziele. Czy on musi o tym gadać? Mam tego dość. Muszę coś zrobić…
Wiem!”

- Tak, masz rację. – mruknęłam i zaczęłam powoli wprowadzać swój plan w życie…

*oczami Julki*
Weszłam razem z Harry’m do domu. Tak się za nim stęskniłam.
- Kochanie…
- Hym?
- Marsz na góre i do łóżka.
- Co?
- No tak. Lekarz powiedział że masz odpoczywać.
- Ale…
- Nie ma żadnego ale. Koniec dyskusji.
- Ja się na prawde dobrze czuję –powiedziałam. Jego reakcja była natychmiastowa. Chłopak podszedł do mnie, wziął na ręce i zaniósł do mojej sypialni. Mimowolnie na mojej twarzy zagościł uśmiech.
Delikatnie położył mnie na łóżku i przykrył kocem.
- Śpij spokojnie. – powiedział i pocałował mnie w czoło
- Ale ja się w nocy wyspałam.
- No nie wiem, nie wiem…
- No w sumie… to dwie imprezy zaliczyłam, ale wiesz… spać też spałam – mrugnęłam do niego okiem.
- Jasne, jasne…
- Ej Harry! – krzyknęłam gdy zamykał drzwi
- No?
- To kiedy lecimy do polski?
- Do polski?
- No na ten ślub?
- Jaki…? Aaa… - ”to się nazywa oświecenie” – No nie wiem… A kiedy jest?
- W tym tygodniu w sobote.
- No to w sobote…
- A nie możemy w piątek?
- To po co pytasz?
- Czyli w piątek?
- Tak. – jęknął.
Jednak naszą interesującą rozmowę przerwał telefon Harry’ego
- Halo?
- ……..
- Jak to?
- …….
- Ale ja nie mogę…
- ……..
- Na prawde!
- …….
- Pa. – warknął, aż się przestraszyłam.
- Co jest?
- Właśnie rozmawiałem z Liam’em.
- Iii…?
- Dzwonił by mi przypomnieć że w sobotę na 14 mamy bardzo ważny wywiad, którego nie możemy opuścić… – powiedział i zwiał zostawiając załamaną mnie w pokoju.

__________________________________________________
Co wybierze Harry? Jak na to zareaguje Jula i reszta zespołu? Co knuje Mery?
Dziękuję za wszystkie komentarze.
Podwyższamy stawkę: 8kom = next. Wierzę w Was♥
A teraz coś na poprawę humoru:
Liam Payne; http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdyvuzt8yB1rkqcxyo5_250.gif
Niall Horan; http://24.media.tumblr.com/tumblr_mdyvuzt8yB1rkqcxyo3_250.gif

Harry Styles : http://24.media.tumblr.com/tumblr_mdyvuzt8yB1rkqcxyo6_250.gif
Zayn Malik; http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdyvuzt8yB1rkqcxyo4_250.gif

Louis Tomlinson; http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdyvuzt8yB1rkqcxyo2_250.gif
A razem tworzą: http://media.tumblr.com/tumblr_mdxf3wIlpf1rx1h52.gif

ONE DIRECTION ! ♥

via. fb
Kocham Was Julka xx

8 komentarzy:

  1. Pytanie: Co ty znowu kombinujesz Mery ??? Nie rozpieprzaj związku Hazzy i Julki !!!
    A teraz mój komentarz do rozdziału: BOSKI JAK ZAWSZE!!! Czekam !!!
    Pozdrawiam - Nat Styles :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Co kombinuje? Plan. Osobiście uważam że jest świetny i zadziała. Niestety więcej Ci nie powiem, bo nie chcę zapeszać."

      Usuń
  2. Co wybierze ? Już nie mogę się doczekać :D NO pisz pisz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz to! Ta Mary to menda.. ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. BOSKI I CUDOOOWNYYY *.*
    Jak zwykle zresztą ;D
    PYTANIE DO HAZZY ~ Wolisz pójść na BARDZO WAŻNY wywiad czy iść z Julką na ten ślub ?
    Pozdrawiam ~ Jagódka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Sam nie wiem co mam zrobić. Nie chcę zawieść swojej dziewczyny jak i swoich przyjaciół. Oczywiście wiem że będę musiał wybrać co jest ważniejsze dla mnie, ale w tej chwili tego nie wiem :/"

      Usuń
  5. Pisz dalej :*

    OdpowiedzUsuń