wtorek, 19 lutego 2013

Liebster Awards

Na samym początku trochę nie na temat bo mam do Was wielką proźbe: GŁOSUJCE W ANKIECIE!! na prawde Wasze zdanie ma dużo do rzeczy i to Wy zdecydujecie o losach Julki.

Zostałam nominowana Libester Awards od http://you-are-mine-i-am-yours.blogspot.com/. Szczerze przyznam że niespodziewałam się tego i strasznie mnie to zaskoczyło. Pozytywnie oczywiście ;) i bardzo za to dziękuję. <3
Gdyby ktoś nie wiedział o co chodzi: nominacje do Libester Awards otrzymuje się od innego bloga w nagrode za "dobrze wykonaną robotę". Następnie trzeba odpowiedziać na 11 pytań które otrzyma się od osoby nominującej Cię. Potem Ty nominujesz 11 wybranych przez siebie blogów (UWAGA nie można nominować bloga który Ciebie nominował!!!!) informujesz je o tym i zadajesz 11 pytań.
Oto moje odpowiedzi:
1. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Zaczęło się od tego że czytałam wiele blogów i pomyślałam sobie że fajnie by było mieć własnego i sprawdzić się. Kiedy dostałam wine założyłam.

2. Za co lubisz One Direction?
One Direction lubie za to że nie są takimi zespołami jak inne (nie chce tu nikogo urazić). Wyróżniają się tym że mają wielkie poczucie chumoru i fajna muzyke. Poza tym w wywiadach nie mówią rzeczy typu "Teraz to my będziemy numerem 1. Jesteśmy najlepsi"  z czym spotkałam się nie raz.

3. Ulubiona piosenka.
One Direction "Heart Attack"
Ewelina Lisowska "W stronę słońca"

4. Ulubiony film.
Piraci z Karaibów i Harry Potter.

5. Co robisz w wolnym czasie?
Spotykam się z przyjaciółmi, pisze rozdziały i słucham muzyki.

6. Ferie zimowe vs wakacje?
Wakacje ale feriami nie pogardze :p

7. Twitter vs Facebook?
Facebook/

8. Ulubiony aktor/aktorka?
Aktor: Maciej Musiał.
Aktorka: Nina Dobrev

9. Jaką książke ostatnio przeczytałaś?
Harry Potter i więzień Azkabanu

10. Najgorszy przedmiot w szkole?
Biologia, fizyka i polski.

11. Jakbyś mogła wyjechać w jakiekolwiek miejsce na świecie, gdzie by to było?
Londyn oczywiście.

Swoje nominacje dodam w okoliach 5-7 dni z powodu trudnego wyboru :p i jeszcze raz proszę o zagłosowanie w ankiecie!!
Kocham Was Julka xx

1 komentarz:

  1. gratuluję. :D
    należy ci się. :D

    zapraszam: http://marzenia-1d-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń