niedziela, 7 kwietnia 2013

ELO! LUDU!?

Chciałam sie Was zapytać co sie dzieje? Zawsze było dużo komentarzy, a ostatnio się strasznie opuściliście...
Jest mi z tego powodu bardzo przykro :'(
Chcecie żebym dodawała nowe rozdziały? Ja nie mogę :/ musi być 9kom pod ostatnim21 osób zaznaczyło że czyta, to dlaczego tylko pięć komentuje?! Jeśli chcecie możecie dodawać komentarze z anonima, nie ma nawet kodu, czy jak to tam się mówi do wpisywania, tylko można dodać!! Także nowy rozdział będzie jak zobaczę 9KOM
Nie musicie przecież pisać "fajne!/super" idt. Jeśli Wam sie rozdział nie podobał to napiszcie co Wam sie nie podobało, a ja postaram się to zmienić!!!
Kocham Was
smutna i zawiedziona Julka :(

5 komentarzy:

  1. Juluś proszę nie zamartwiaj się :( Mi zaznaczył ledwie 14... To ja się powinnam martwić... Tak szczerza to najchętniej bym skoczyła z mostu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skacz!!! Bo skoczę za Tobą!!! Będziesz mnie mieć na sumieniu o ile umarlaki mają sumienie :D

      Usuń
    2. Skoczę... Moje życie legło w gruzach... Żegnam:*

      Usuń
    3. Skacze za Tobą!!! :*
      Zobaczymy się w niebie... albo w piekle♥

      Usuń
    4. Do zobaczenia kochanie <3

      Usuń