czwartek, 5 września 2013

PRZEPRASZAMMMMMMMM! ;'( ♥

Jejku, wiecie co?
Najpierw tak myślałam jak dalej poprowadzić tą historie...
Następnie wyjechałam na wakacje i całkiem o tym zapomniałam :'(
Zapomniałam o blogu i wszystkim...
Serio jak dzisiaj dostałam "olśnienia" to sie popłakałam...
Tak bardzo Was przepraszam... jest mi tak strasznie głupio. Serio po prostu nie wiem co sie ze mną działo...
Wracam już teraz do Was :)
Mam nadzieje że się ucieszycie ;)
Muszę sobie jeszcze przeczytać kilka ostatnich rozdziałów i postaram się dodać kolejny do niedzieli ; **
Jeśli się na mnie nie gniewacie to skomentujcie to prosze ♥
to mi na prawdę pomoże :)
Kocham Was Julka xx

2 komentarze:

  1. Hmmm...no cóż, trudno ;) Najważniejsze, że wróciłaś :)
    Cieszę się, że będziesz kontynuować opowiadanie :)
    Czekam na nn ;*
    Weny ♥
    Lilly :****

    OdpowiedzUsuń
  2. OK OK XDD
    Nic się nie stało :D
    Ja dzisiaj weszłam na bloga i takie zdziwienie bo jest rozdział xDD
    PS. To ja
    ~Jagódka :*
    Kiedyś pisałam z anonima ale tak jak Lillly założyłam bloga i zapraszam :DDDD
    http://i-anger-pain-hate-and-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń