piątek, 14 czerwca 2013

PRZEPRASZAM! :'( ♥

Tak wiem.... Zawaliłam.
Myślałam że jak zrobię sobie przerwę, to wena wróci... ale jeszcze nie wróciła. Mam totalną pustkę w głowie.... :'(
Postaram się dla Was coś niedługo napisać - nie dotyczącego opowiadania, taki mały przerywnik w przeprosiny... ;*
Mam nadzieję że sie na mnie nie gniewacie :)
Byłoby mi bardzo miło, gdyby ktoś, kto ma zamiar czytać dalej bloga, dodał tu komentarz :))

A co do mojego 2 bloga... Coś się stało i nie chcą mi się dodawać kolejne posty i nic z tym nie mogę zrobić :((
Jeszcze raz Was przepraszam
Kocham Was Julkaxx ♥

3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, ze jednak tu nam coś niedługo napiszesz ;D
    I oczywiście do nas wrócisz ;D
    Czekam z taką niecierpliwością !!!! ;D
    życzę ci wielkiej weny ! :D
    i wracaj tu do nas ;***
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. CZEKAMY I ŻYCZYMY WENY ;D
    Pozdro ~Jagódka :*

    OdpowiedzUsuń